جراحی دیسک کمر با لیزر

بهترین جراح دیسک کمر دکتر شهاب قاضی در باره عمل دیسک کمر با لیزر میگوید:

عمل دیسک کمر با لیزر یک نوع عمل جراحی است که در آن دسته لیرز به فضای بین دیسک وارد شده و از طریق آن پرتو لیزر برای باز کردن فضا و رفع مشکلات ایجاد شده برای عصب مورد استفاده قرار می گیرد. به این ترتیب درد بیمار کاهش پیدا خواهد کرد.

جراحی دیسک کمر با لیزر

جراحی کمر با لیزر یک روش درمانی با سطح تهاجم حداقل است که مانند یک جراحی زیر پوستی با هدف کاهش چشمگیر درد بیمار و بازیابی مشکلات عصبی انجام می شود. روش لیزر تراپی با استفاده از بی حسی موضعی بر روی بیمار انجام می شود. در این حالت با استفاده از یک سطح مشخص انرژی لیزر قابل جذب، می توان مقداری بافت نرم دیسک را اصلاح کرد و به همراه آن با گرما دهی به محل، بخشی از مایع دیسک را بدون وارد کردن آسیب تبخیر نمود. به این ترتیب بخشی از فشردگی ایجاد شده بر طرف می شود و شرایط با ثبات در داخل دیسک کمر ایجاد می شود که می تواند از عود مجدد مشکل پیش گیری نماید.

عمل دیسک کمر

در صورتی که شما از درد شدید کمر یا گردن به خاطر فتق دیسک کمر رنج می برید. روش لیزر درمانی کمردرد و دیسک کمر می تواند کاهش سریع درد را برای شما بدون نیاز به استفاده از عمل های جراحی قدیمی به همراه داشته باشد. عمل لیزر دیسک کمر مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا است و به صورت سر پایی و فقط با استفاده از بی حسی موضعی بر روی بیمار انجام می شود. در طول درمان درد سیاتیک ، یک پرتو خاص لیزر بخش کوچکی از دیسک را تبخیر کرده و باعث باز شدن فضا می شود. با تکمیل درمان بیمار می تواند از جای خود بلند شده و به خانه برود.